Краш-тест Citroen C5

Автомобіль Citroen C5 вигідно відрізняється від своїх конкурентів. І справа не стільки в невисокій вартості, а скоріше в характеристиках якы модель може запропонувати. На жаль, цей автомобіль не став надто популярним, і ми думаємо, що це від нестачі поінформованості про цю машину. Щоб ближче познайомити Вас з седаном, пропонуємо Вам краш-тест Citroen C5.

Удар з фронтальної сторони

Пасажирський відсік салону стабільно витримав всі випробування при фронтальному краш-тесті. Водій відмінно захищений від нижніх ударів по ногах. Залишитися цілим йому допомогла подушка безпеки вмонтована в низ приладової панелі, вона добре захистила ноги водія і його «достоїнство». При краш-тесті Citroen C5 продемонстрував, що подушка безпеки може захистити пасажирів, які менше або більше за розміром, ніж манекен, який проходив випробування, а це значить що будь-який пасажир, в будь-якій позиції буде у відносній безпеці, перебуваючи в новому C5. Спереді сидячий пасажир теж добре захищений, а його коліна не торкнулися приладової панелі.

Удар з бокової сторони

Сітроен С5 витримав усі випробування на міцність при краш-тестах в бічну частину корпусу. Особливо він добре себе проявив при бічному ударі в дверну частина і жорсткому краш-тесті об стовп.

краш-тест Citroen C5

Безпека дітей під час краш-тесту

Пасажирську подушку безпеки з фронтальної сторони можна деактивувати для установки назад-направленого дитячого сидіння. Інформація, яка надається водієві про подушці безпеки, недостатньо ясна і викликає нерозуміння. А ось табличка, що попереджає про небезпеку установки і використання дитячого крісла без деактивації подушки безпеки - ясна і знаходиться на видному місці. Кріплення ISOFIX на задніх місцях з боків не позначено, але є. Новий Сітроен С5 отримав високу оцінку за захист дитини. Варто відзначити, що в новій моделі C5 захист дітей реалізований набагато краще, ніж в попередній моделі C5.

краш-тест Citroen C5 №2

Захист пішоходів при фронтальному краш-тесті

Citroen C5 показав дуже поганий захист ніг пішоходів при зіткненні об передню частину бампера. Поверхня капота дуже слабо захищає голову пішохода в тих місцях, де удар головою найбільш імовірний. Тільки бампер зумів максимально убезпечити пішохода від травм в даному краш-тесті. Базова комплектація для Європи включає наступні засоби безпеки в Citroen С5:

  • Ремені безпеки в передній частині салону обладнані: преднатяжителем і обмежувачем зусилля.
  • Подушки безпеки для водія і пасажира з фронтальної сторони
  • Подушки безпеки для захисту голови і тіла з бічних сторін
  • Подушка безпеки з лівого боку для колін водія.

Автоновини

Автомобільні новинки і концепти відомих світових брендів. Цікаві факти про улюблені марки і моделі сучасних машин.